Trudny pacjent w medycynie cz. II

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, personelu pomocniczego pracującego z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami. V część Vademecum poświęcona jest pacjentom ze sfery komunikacji (np. pacjent agresywny, opiniotwórczy czy arogancki).

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 


Opinie o książce:

Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowania nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwia leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki lekarskiej.
prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska

W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach… z naszego gabinetu! Gorąco polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.
dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz

Czytanie wciąga, wzbudza chęć dowiedzenia się, co będzie dalej. Autorka przekazuje wiedzę w sposób absolutnie stosowany (na przykładach!). Czyta się jednym tchem.
dr Jarosław Ciesielski

To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w życiu codziennym każdego lekarza. „Trudny pacjent…” pomoże każdemu lekarzowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i pozwoli je skorygować, a także – co niezwykle istotne – wskaże, jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz–pacjent.
dr n. med. Jakub Malinowski  

Autorka przedstawia tu w bardzo przystępny sposób, za pomocą konkretnych przykładów, jaki sposób rozmowy i podejścia do drugiego człowieka odróżnia zwykłych lekarzy od lekarzy, którzy odnoszą sukcesy na swoim polu zawodowym. Szacunek do drugiego człowieka, empatia i zrozumienie, które przewijają się niemal w każdym rozdziale tego „uniwersalnego kompendium wiedzy”, są kluczem do wszelkich relacji międzyludzkich.
Agata Szymendera, Coach Dziecięcy i Rodzicielski

  TrudnyPacjent.pl

  biuro@szumska.pl
  Tel. +48 601 57 00 75
  Fax. +48 61 8 112 444

  www.szumska.pl
  www.e.szumska.pl
  www.medicalmaestro.pl