Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami i studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).
Nagrodzony Grand Prix CEDE 2012.
Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.
- Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś się z pacjentem wymagającym, wiecznie niezadowolonym, który niszczył dobrą atmosferę w gabinecie swoimi nieprzyjemnymi uwagami?
- Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś pacjenta przerażonego wizytą w gabinecie, którego paraliżujący lęk uniemożliwiał wykonywanie Twojej pracy?
- Czy kiedykolwiek spóźniający się, zapominający odwołać wizytę, domagający się przyjęcia bez kolejki pacjent powodował chaos i utrudniał Twoją pracę?
- Czy kiedykolwiek Twoja cierpliwość była wystawiana na próbę, kiedy wyedukowany w internecie pacjent podważał Twoje kompetencje i kwestionował przebieg leczenia?
- Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś bezradność i irytację, kiedy pacjent zwlekał z opłatami?
- Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś frustrację, kiedy kolejny raz pacjent nie przyszedł na umówioną wizytę bez poinformowania Ciebie?
- Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś swoją bezsilność wobec sytuacji stwarzanych przez trudnych pacjentów?
Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...
To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem.
Opinie o książce:
Trzymamy w rękach uporządkowany zbiór zasad i procedur niezbędnych do sprawnego prowadzenia kliniki. Nieodłączną składową całego procesu leczenia jest relacja z pacjentem, o czym Autorka pisze w jasny i rzeczowy sposób. Doskonałe, cenne, obowiązkowe dla każdego stomatologa. Gorąco polecam lekturę tej książki.
lek. stom. Jerzy Zbożeń
Książka swoją treścią i formą graficzną oraz prezentacją wyników badań naukowych wskazuje na szansę pozyskania zaufania we wzajemnych relacjach lekarza z pacjentem, zlikwidowania oporów u jednych i wypracowania nowych przyzwyczajeń u innych, co bardzo ułatwi leczenie pacjentów, ze znaczącym wpływem na sukces praktyki stomatologicznej.
prof. dr hab. n. med. Barbara Adamowicz-Klepalska
W czasie lektury tej niezwykle interesującej i profesjonalnie napisanej książki odkrywamy, że traktuje ona o pacjentach z naszego gabinetu! Gorąco polecam każdemu lekarzowi, który ma i będzie miał kontakt z pacjentem. Takiej publikacji brakowało na rynku.
dr n. med. Dobrochna Zeńczak-Więckiewicz
Czytanie wciąga, wzbudza chęć dowiedzenia się, co będzie dalej. Autorka przekazuje wiedzę w sposób absolutnie stosowany (na przykładach!). Czyta się jednym tchem.
dr n. med. Jarosław Ciesielski
To książka idealnie opisująca zachowania różnych typów pacjentów w życiu codziennym każdego lekarza stomatologa. „Trudny pacjent..." pomoże każdemu lekarzowi stomatologowi uświadomić sobie jego błędy w czasie pracy z pacjentami i je skorygować, a także- co niezwykle istotne- wskaże, jak wypracować udany system współpracy na linii lekarz- pacjent.
dr n. med. Jakub Malinowski, specjalista ortodonta
LINKI
dr M.Szumska - doradztwo, coachingi, szkolenia e-sklep: książki, konsultacje, szkolenia i kursymLift.pl - wizerunek, logo, strona www

biuro@szumska.pl
Tel. +48 601 57 00 75
Fax. +48 61 8 112 444
www.szumska.pl
www.e.szumska.pl
www.medicalmaestro.pl