Profesjonalna recepcja w usługach medycznych


„Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.

Książka pokazuje, jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.


Każda recepcja może być dobrze zarządzana.
To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki.

Jeśli chcesz:

  • poznać korzyści płynące z posiadania recepcji,
  • polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji,
  • wywrzeć pozytywny wpływ na klientów recepcji,
  • uosabiać cechy sprawnego pracownika,
  • dowiedzieć się, jak pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji.

Ta książka jest dla Ciebie!


Opinie o książce:

Książka jest napisana zrozumiałym językiem, porusza wiele istotnych kwestii. Przedstawia nowy, koncepcyjny obszar rozwoju dla gabinetów, dzięki sprawnemu i wielowymiarowemu funkcjonowaniu recepcji. Autorka rozszerza tę wiedzę w wyrafinowany i subtelny dla czytelnika sposób. Polecam zapoznanie się z jej treścią, zarówno personelowi recepcji, lekarzom, jak i kadrze zarządzającej.

mgr Karolina Bajerlein, wieloletni prezes kliniki medycznej i dentystycznej

Jeśli lekarz decyduje się znaczącą część kontaktu z pacjentem oddać recepcji, nie może to być recepcja „jakakolwiek”. W tej książce jest wiele naprawdę bardzo pożytecznych i gotowych rozwiązań. Czyta się łatwo i przyjemnie. A najcenniejsze są gotowe przykłady zachowań w recepcji– rejestracji, szczególnie trudnych pacjentów, do których należy podejść zupełnie inaczej, niż zrobiłby to lekarz.

mgr Beata Marek,
 recepcjonistka w gabinecie ortodontycznym, były handlowiec 

Przykłady i jeszcze raz przykłady – to jest najlepsze w tej książce (…). Każdy z nas lubi, by wiedza była podawana konkretnie i mądrze,
normalnym” językiem – i ta książka tak właśnie jest napisana. Uważam, że sprawdzi się podczas rejestracji każdego pacjenta: ginekologicznego, pediatrycznego czy chirurgicznego.

Anna Nowakowska, 
recepcjonistka i pielęgniarka

Kiedyś myślałam, że nie muszę mieć recepcji w moim małym gabinecie. Dziś wiem, że to niemożliwe: prowadzić dobrą praktykę lekarską bez dobrej recepcji. Książka z pewnością nauczy dobrej pracy recepcyjnej. Polecam!

lek. med. Iwona Nowak, 
właścicielka małego gabinetu lekarskiego 


LINKI

dr M.Szumska - doradztwo, coachingi, szkoleniae-sklep: książki, konsultacje, szkolenia i kursymLift.pl - wizerunek, logo, strona www
  TrudnyPacjent.pl

  biuro@szumska.pl
  Tel. +48 601 57 00 75
  Fax. +48 61 8 112 444

  www.szumska.pl
  www.e.szumska.pl
  www.medicalmaestro.pl