Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym

Podręcznik dla każdej asystentki, higienistki i recepcjonistki. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem.
Książka zebrała doskonałe recenzje wśród naukowców i praktyków.
Niezwykle pożyteczna zarówno dla osób pracujących w zawodzie, jak i dla tych, które dopiero odkrywają arkana pracy w gabinecie i klinice dentystycznej.
Jeśli chcesz:
- poznać podstawy teorii komunikacji z pacjentem,
- nauczyć się, jak wprowadzać w życie wiedzę zdobytą w trakcie lektury,
- jeszcze lepiej i skuteczniej współpracować z personelem gabinetu,
- zdobyć jeszcze więcej zadowolonych pacjentów,
- zbudować przyjazną atmosferę pracy w gabinecie.
Ta książka jest dla Ciebie!
Jeśli jesteś lekarzem, zadbaj o to, aby Twój personel pomocniczy miał pod ręką tę książkę.
Opinie o książce:
Publikacja jest pierwszym, wnikliwym i kompletnym kompendium wszystkich możliwych aspektów komunikacji w jednostkach lecznictwa stomatologicznego na poziomie relacji personelu średniego z lekarzami i pacjentami. Autorka z olbrzymim zaangażowaniem i perfekcyjną znajomością tematyki przedstawia i przybliża w sposób bardzo przystępny, przejrzysty i czytelny szerokie spektrum problematyki w kontekście codziennych procedur gabinetu stomatologicznego. Pozycja jest godna najwyższej rekomendacji dla członków zespołów stomatologicznych, personelu recepcji i lekarzy dentystów.
dr n. med. Marek Bladowski, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Magdalena Szumska jest już znana w środowisku z prac badawczych dotyczących stomatologii. Przedstawia nam kolejną, starannie przemyślaną pozycję po książce „Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym". Pozycja poszerza wiedzę psychologiczną i przekłada ją na konkretne pozytywne zachowania w pracy gabinetu. Polecam zapoznanie się z tą książką każdemu, kto podejmuje pracę w zespole gabinetu stomatologicznego.
mgr Danuta Kaczmarska, st. higienistka stomatologiczna, Prezes Polskiego Towarzystwa Higienistek Stomatologicznych (PTHD)
Każdy z nas pracujący w gabinecie dentystycznym, bez względu na staż pracy znajdzie wiele znaczących i praktycznych informacji dla siebie. Przez te wszystkie lata brakowało takiego podręcznika. Vademecum, które trzymacie w ręku, jest napisane przystępnym językiem, czyta się je lekko i z przyjemnością.
mgr Ilona Rowińska-Bojanowska, st. higienistka stomatologiczna, praktyk i wykładowca
Mało jest książek, które wprowadzają do zawodu. Tutaj pokazana jest praca z innej strony- komunikacji z pacjentem i lekarzem. Książka jest doskonałą lekturą dla tych, którzy pragną bardziej zrozumieć zachowania i postępowania innych. Autorka przedstawia zbiór sytuacji i rozwiązań, z których możemy skorzystać podczas pracy w gabinecie. Szczerze polecam! Uważam, że ta książka jest wyjątkowa!
mgr pedagogiki Barbara Sapigórska, asystentka w klinice ortodoncji i implantologii
LINKI
dr M.Szumska - doradztwo, coachingi, szkoleniae-sklep: książki, konsultacje, szkolenia i kursymLift.pl - wizerunek, logo, strona www

TrudnyPacjent.pl
biuro@szumska.pl
Tel. +48 601 57 00 75
Fax. +48 61 8 112 444
www.szumska.pl
www.e.szumska.pl
www.medicalmaestro.pl
biuro@szumska.pl
Tel. +48 601 57 00 75
Fax. +48 61 8 112 444
www.szumska.pl
www.e.szumska.pl
www.medicalmaestro.pl